|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
katolikuss
Administrator
Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:57, 30 Lip 2006 Temat postu: ...Regulamin... ostatnia aktualizacja: 13/01/2007 |
|
|
Regulamin forum CzynmyDobro.pl z dnia 08.01.2007 r.
1. Pisanie postów:
1.1. Przed założeniem nowego wątku, należy sprawdzić, czy taki już nie istnieje, jeśli nie załóż go w odpowiednim miejscu forum, i nazwij go sensownie.
1.2. Staraj się trzymać tematu zadanego w wątku.
1.3. Posty NIE MOGĄ zawierać treści satanistycznych, pornograficznych, rasistowskich i podobnych. Nie można, co za tym idzie podawać także linków do takich treści.
1.4. Zakazane jest obrażanie kogokolwiek podczas pisania postów.
1.5. Spamowanie, linkowanie i inne sposoby zaśmiecania forum poprzez marketing są surowo wzbronione.
1.6. Pisząc posty należy starać się o ich estetykę. Powinno się pisać bez błędów ortograficznych, normalną wielkością czcionki, bez jakichkolwiek literówek.
1.7. Staraj się wnieść swoje zdanie.
1.8. Staraj się nie kopiować „gotowców” z Internetu.
2. Podpisy, avatary, nazwy użytkowników:
2.1. Podpis nie może zawierać więcej niż 255 znaków
2.2. W razie chęci dodanie do podpisu obrazka, nie może on wynosić więcej niż 110 pikseli wysokości
2.3. Avatar nie może być większy niż 110 x 110 pikseli, a jego wielkość nie może przekraczać 6kB.
2.4. Nazwa użytkownika, nie powinna być za długa.
2.5. Zakazuje się przybierać nazw użytkowników, które sugerują władzę, np.: Admin, Moderator itp.
2.6. Zarówno podpis, avatar, jak i nazwa użytkownika nie może zawierać treści opisanych w punkcie 1.3.
3. Ostrzeżenia i kary:
3.1. Ostrzeżenia można uzyskać za złamanie regulaminu forum.
3.2. Ostrzeżenie otrzymuje się na czas nieokreślony. W przypadku znacznej poprawy użytkownika forum na lepsze, Administrator może rozważyć kwestię zniesienia ostrzeżenia.
3.3. Użytkownik otrzymujący 3 ostrzeżenia, zostaje blokowany na czas określony przez administratora, zależny od wagi popełnionego czynu.
3.4. W przypadku wykroczenia o wielkiej wadze użytkownik, może zostać wydalony z forum poprzez usunięcie konta.
4. ShoutBox:
4.1. ShoutBox powstał z myślą „swobodnej” wymiany zdań między użytkownikami naszego forum.
4.2. Treści pisane w ShoutBox’ie podlegają takiemu samemu wymiarowi kary jak treści pisane w postach.
4.3. Zakazuje się szczególnie w ShoutBoxie rzeczy podanych w punktach: 1.3., 1.4., 1.5.
5. Inne:
5.1. Obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści na forum.
5.2. Regulamin, może ulec zmianie podczas działalności forum. Wszelkie propozycje dotyczące zmian regulaminu należy podawać w dziale „Uwagi i skargi” w wątku „Propozycje zmian regulaminu”
5.3. Data ostatniej zmiany regulaminu będzie zawsze wpisywana pod regulaminem.
5.4. Każdy użytkownik ma pełne prawo złożyć skargę na innego użytkownika łamiącego regulamin poprzez: napisanie e-maila do administratora, napisanie Prywatnej Wiadomości do administratora, umieszczenie skargi w dziale „Uwagi i skargi”
5.5. Forum ma za zadanie łączyć ludzi, a nie ich dzielić…
Dziękuję bardzo za zapoznanie się z regulaminem, proszę Was o uważne przeczytanie go i zastosowanie się do podanych wyżej punktów.
Katolikuss
Ostatnia zmiana regulaminu 11.01.2007 r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
katolikuss
Administrator
Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:18, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
OSTATNIA ZMIANA: 2007-01-11 godzina 17:17.
ZMIANA Z:
1.6. Pisząc posty należy starać się o ich estetykę. Powinno się pisać bez błędów ortograficznych, normalną czcionką, bez jakichkolwiek literówek.
NA:
1.6. Pisząc posty należy starać się o ich estetykę. Powinno się pisać bez błędów ortograficznych, normalną wielkością czcionki, bez jakichkolwiek literówek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|